PLANIFICACIÓ DE LES ACTIVITATS |
Objectiu 1.1 Definir la línia de centre de l’estratègia digital al PEZ i PdDZ |
|
Activitat: Definició de la línia de centre al PEZ i PdDZ respecte l’estratègia digital. |
|
|
Àmbit d’actuació: Documentació de centre |
Curs: 21-22 |
Indicador: Aprovació del PEZ i PdDZ |
|
|
|
Tasca A: Proposta dels principis de la línia d’estratègia digital de centre, feta per la comissió digital. |
|
|
|
Tasca B: Valoració i millora per part de l’equip de direcció i equips de cicle de la proposta de la línia d’estratègia digital de centre. |
|
|
|
Tasca C: Redactat final de la línia d’estratègia digital de centre |
|
|
|
Tasca D: Aprovació de la modificació de la línia d’estratègia digital de centre per part del consell escolar |
Objectiu 1.2. Actualitzar l’apartat d’estratègia digital a les NOFZ |
|
Activitat: Definició de les normes d’ús i funcionament de les noves tecnologies a les NOFZ |
|
|
Àmbit d’actuació: Documentació de centre |
Curs: 21-22 |
Indicador: Aprovació de les NOFZ |
|
|
|
Tasca A: Proposta de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, feta per la comissió digital. |
|
|
|
Tasca B: Valoració i millora per part de l’equip de direcció i equips de cicle de la propostanormativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital |
|
|
|
Tasca C: Redactat final de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, |
|
|
|
Tasca D: Aprovació de la modificació de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, per part del consell escolar |
Objectiu 2.1 Definir la Cultura Digital de Centre |
|
Activitat: Definició de la Cultura Digital de Centre |
|
|
Àmbit d’actuació: Documentació de centre |
Curs: 22-23 |
Indicador: Publicació de la Cultura de centre a la pàgina web de centre |
|
|
|
Tasca A: Definició de l’ACOLLIDA DIGITAL DE L’ALUMNAT I FAMÍLIES I DE MESTRES |
|
|
|
Tasca B: Definició de la DESCRIPCIÓ DE SERVEIS |
|
|
|
Tasca C: Definició dels PORTALS DIGITALS I XARXES SOCIALS |
Objectiu 2.2 Elaborar del Pla de Comunicació de Centre |
|
Activitat: Elaboració del Pla de Comunicació de Centre |
|
|
Àmbit d’actuació: Documentació de centre |
Curs: 22-23 |
Indicador: Aprovació del Pla de Comunicació de centre |
|
|
|
Tasca A: Proposta del pla de Comunicació per part de la Comissió Digital |
|
|
|
Tasca B: Valoració i millora per part de l’equip de direcció i equips de cicle del Pla de Comunicació |
|
|
|
Tasca C: Redactat final del Pla de Comunicació |
|
|
|
Tasca D: Aprovació del Pla de Comunicació per part del claustre. |
Objectiu 3.1 Definir l’avaluació digital de l’alumnat: rúbriques |
|
Activitat: Definició l’avaluació digital de l’alumnat: rúbriques |
|
|
Àmbit d’actuació: Avaluació de l’alumnat |
Curs: 23-24 |
Indicador: Aprovació de les rúbriques per l’equip de cicle |
|
|
|
Tasca A: Elaboració de les rúbriques del primer cicle d’Ed. Primària |
|
|
|
Tasca B: Elaboració de les rúbriques del segon cicle d’Ed. Primària |
|
|
|
Tasca C: Elaboració de les rúbriques del tercer cicle d’Ed. Primària |
Objectiu 3.2 Actualitzar les programacions de tots els àmbits de primària, incloent-hi la CDA. |
|
Activitat: Actualització les programacions de totes les àrees per tal d’incorporar la CDA |
|
|
Àmbit d’actuació: Programació didàctica |
Curs: 23-24 |
Indicador: Aprovació de les NOFZ |
|
|
|
Tasca A: Adequació de les programacions didàctiques del primer cicle d’Ed. Primària |
|
|
|
Tasca B: Adequació de les programacions didàctiques del segon cicle d’Ed. Primària |
|
|
|
Tasca C: Adequació de les programacions didàctiques del tercer cicle d’Ed. Primària |