Avaluació

Objectius, activitats i tasques de l’EDC Indicadors Criteri Nivell Assolit % d’èxit
1.1 Definir la línia de centre de l’estratègia digital al PEZ i PdDZ
Percentatge de modificacions fetes al PEZ i PdD aprovades pel Consell Escolar de ZER. Mínim 80%
1-100
100
100%
Activitat: Definició de la línia de centre al PEZ i PdDZ respecte l’estratègia digital.
Tasca: Proposta dels principis de la línia d’estratègia digital de centre, feta per la comissió digital. Percentatge de membres de la comissió que aprova la proposta dels principis de la línia d’estratègia digital de centre. Mínim 80% 1-100 100 100%
Tasca: Valoració i millora per part de l’equip de direcció i equips de cicle de la proposta de la línia d’estratègia digital de centre. Percentatge de membres de l’equip directiu i de l’equip de cicle que aproven la proposta de la línia d’estratègia digital de centre, amb les modificacions corresponents. Mínim 80% 1-100 100 100%
Tasca: Redactat final de la línia d’estratègia digital de centre Percentatge de membres de la comissió digital que aproven el redactat final de la línia d’estratègia digital de centre. Mínim 80% 1-100 100 100%
Tasca: Aprovació de la modificació de la línia d’estratègia digital de centre per part del consell escolar Percentatge d’aportacions fetes al PEZ, respecte a la línia d’estratègia digital de centre, aprovades pel Consell Escolar de ZER.. Mínim 100% 1-100 100 100%
1.2 Actualitzar l’apartat d’estratègia digital a les NOFZ
Percentatge d’aportacions afegides a les NOFZ, aprovades pel claustre i Consell Escolar.
1-100
100
100%
Activitat: Definició de les normes d’ús i funcionament de les noves tecnologies a les NOFZ
Tasca: Proposta de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, feta per la comissió digital. Percentatge de membres de la comissió que aprova la proposta de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital. 1-100 100 100%
Tasca: Valoració i millora per part de l’equip de direcció i equips de cicle de la propostanormativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital,. Percentatge de membres de l’equip directiu i de l’equip de cicle que aproven la proposta de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, amb les modificacions corresponents. Mínim 80% 1-100 100 100%
Tasca: Redactat final de lanormativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, Percentatge de membres de la comissió digital que aproven el redactat final de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital. Mínim 80% 1-100 100 100%
Tasca: Aprovació de la modificació de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, per part del consell escolar Percentatge d’aportacions fetes al PEZ, respecte a la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, aprovades pel Consell Escolar de ZER. 1-100 100 100%
2.1 Definir la cultura digital de centre
Publicació de l’apartat Cultura Digital de centre a la web
1-100
100
100%
Activitat: Definició de la cultura digital de centre
Tasca A: Definició de l’ACOLLIDA DIGITAL DE L’ALUMNAT I FAMÍLIES I DE MESTRES Publicació de l’apartat elaborat a la web 1-100 100 100%
TascaB: Definició de la DESCRIPCIÓ DE SERVEIS Publicació de l’apartat elaborat a la web 1-100 100 100%
Tasca C: Definició dels PORTALS DIGITALS I XARXES SOCIALS Publicació de l’apartat elaborat a la web 1-100 100 100%
2.2 Elaborar el Pla de comunicació de centre
Publicació del Pla de comunicació de centre a la web
1-100
100
100%
Activitat: Elaboració del Pla de comunicació de centre
Tasca A: Proposta del pla de Comunicació per part de la Comissió Digital Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA d’Ed. Infantil elaborades. 1-100 100 100%
Tasca B: Valoració i millora per part de l’equip de direcció i equips de cicle del Pla de Comunicació Valoració del Pla a les reunions de cicle i comissions. 1-100 100 100%
Tasca C: Redactat final del Pla de Comunicació Presentació al claustre del redactat final del pla, incorporant les propostes de millors 1-100 100 100%
Tasca D: Aprovació del Pla de Comunicació per part del claustre. Aprovació del Pla de comunicació de centre per part del claustre amb més del 80% de vots a favor 1-100 100 100%
3.1 Definir l’avaluació digital de l’alumnat: rúbriques
Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA elaborades.
1-100
100
Activitat: Definició l’avaluació digital de l’alumnat: rúbriques
Tasca: Elaboració de les rúbriques d’avaluació de la CDA d’Ed. Infantil Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA d’Ed. Infantil elaborades. 1-100 100
Tasca: Elaboració de les rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle inicial Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle inicial elaborades. 1-100 100
Tasca: Elaboració de les rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle mitjà Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle mitjà elaborades. 1-100 100
Tasca: Elaboració de les rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle superior Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle superior elaborades. 1-100 100
3.2 Actualitzar les programacions de tots els àmbits de primària, per tal d’incloure-hi la CDA.
Percentatge de programacions de totes les àrees que han estat revisades i incorporen l’àmbit de la CDA.
1-100
100
Activitat: Actualització les programacions de totes les àrees per tal d’incorporar la CDA
Tasca: Actualitzar les programacions de totes les àrees de EI per tal d’incorporar la CDA Percentatge d’UD de EI actualitzades i que ja incorporen la CDA de l’alumnat Mínim 80% 1-100 100
Tasca: Actualitzar les programacions de totes les àrees del primer cicle d’Ed Primària per tal d’incorporar la CDA Percentatge d’UD del primer cicle d’Ed Primària actualitzades i que ja incorporen la CDA de l’alumnat Mínim 80% 1-100 100
Tasca: Actualitzar les programacions de totes les àrees del segon cicle d’Ed Primària per tal d’incorporar la CDA Percentatge d’UD del segon cicle d’Ed Primària actualitzades i que ja incorporen la CDA de l’alumnat Mínim 80% 1-100 100
Tasca: Actualitzar les programacions de totes les àrees del tercer cicle d’Ed Primària per tal d’incorporar la CDA Percentatge d’UD del tercer cicle d’Ed Primària actualitzades i que ja incorporen la CDA de l’alumnat Mínim 80% 1-100 100

DIAGNOSI OBJECTIUS PLANIFICACIÓ DE LES ACTIVITATS AVALUACIÓ CULTURA DIGITAL