30a DIADA de la ZER MONTSIÀ

Durant el mes de setembre, tot el claustre de la ZER Montsià elaborem la Programació General Anual, on es recull, entre moltes altres coses, les sortides i activitats que es faran durant el curs.

El divendres 22 de maig, estava programada la 30a Diada de la ZER Montsià, aquest curs a Godall.

A més de ser un dia molt important, perquè tot l’alumnat i professorat estem junts, l’escola i el poble que acull la Diada, s’esforça per donar a conèixer aquelles coses que el diferencien dels pobles de l’entorn. Es preparen activitats per cicles al matí i una activitat per a tots a la tarda.

Les activitats a realitzar ja estaven escollides i començava a prendre forma el programa, per passar el dia tots junts.

Activitats de plantes aromàtiques, jocs de taula de la nostra zona, birles, gimcana per conèixer el poble, … Moltes d’aquestes activitats les poden fer, gràcies a la col·laboració de l’AMPA, Ajuntament, associacions i persones del poble,  que ens ajuden sempre que els hi demanem.

Tots coneixeu Godall pel seu Carnaval, les batalles de farina i també pel coc amb sal.

Avui no hem pogut estar junts, queda pendent per més endavant …Però us invitem a fer coc amb sal. Us hem preparat un poc de la seua història i la RECEPTA.

L’activitat que teníem per a la tarda, era una “batucada” i esperàvem tornar a fer aquesta foto cinc anys després!!!

Una forta abraçada a tots i totes, amb el desig de poder estar junts aviat!!!

Les mestres de Godall.

25a Diada de la ZER Montsià – maig de 2015