Visita a L’IES les Planes

El dimarts dia 2 d’abril de 2019 l’alumnat de la ZER Montsià va visitar l’IES Les Planes a Santa Bàrbara.
A les 9, 30 minuts del matí vam arribar a l’IES, allí ens va rebre el seu director i el seu equip directiu.
Al gimnàs van rebre als nostres alumnes i el van fer un petit joc per tal de treballar el Projecte de Convivència a l’IES.
Més tard els dividirien en tres grups d’alumnes i farien tres tallers:
Llengua anglesa: descripció de diferent monuments o llocs del món, interpretar un cançó i una dansa.
Física i química: donar a conèixer el laboratori i diferents mescles.
Tecnologia: veure el funcionament de diverses màquines.
Tot l’alumnat va passar pels tres tallers.
Vam marxar molt contents, l’activitat es va acabar a les 12,00 hores.
Finalment van marxar amb autocar cap als diferents pobles de la ZER Montsià, ara només cal esperar al divendres dia 5 d’abril on l’alumnat de cicle superior farà una excursió a Barcelona.
Les fotos