Sortida de CS a Barcelona

El da 5 d’abril l’alumnat de CS de la ZER Montsià realitzà una sortida a Barcelona per poder gaudir d’un concert de l’OBC a l’Auditori.

A més a més de gaudir de l’Auditori (inaugurat el 1999) que és l’equipament públic musical més important de Catalunya i seu de l’OBC, vam disfrutar de l’espectacle “L’OBC Balla Ravel“, on a través de “Ma mère l’oye”, una de les obres més espectaculars de Maurice Ravel, ens van apropar al món de l’orquestra simfònica i els seus instruments (vam veure i escoltar instruments com l’arpa, el contrafagot o la celesta).

Sis ballarins dirigits pel coreògraf Antonio Ruz eren els encarregats de guiar-nos en aquest viatge a través de la música i el moviment. El final del concert va ser el més emotiu, amb un moment participatiu. Ens havíem preparat a l’escola una breu coreografia , i tot el públic va poder ballar.

Per completar el dia,  al Centre Climbat-La Foixarda vam realitzar una activitat (durant 2h) d’escalada, aquest taller el va  subvencionar l’Associació Esportiva de la ZER Montsià, dintre del Pla català de l’Esport. Els monitors van ajudar a l’alumnat en les diferents instal·lacions (escalada, tirolina, equilibri, tobogan,…).  Tot grimpant i xalant, van demostrar les seves habilitats i van disfrutar moltíssim.

Aquí en teniu més imatges