Sant Jordi a la ZER!

Les 5 escoles de la ZER Montsià hem realitzat activitats conjuntes al voltant de la temàtica de Sant Jordi. La proposta per l’alumnat d’infantil ha estat explicar un conte o llegenda treballat a l’aula; la del cicle d’inicial llegir, de forma conjunta, un conte; l’alumnat de mitjà reversiona la típica llegenda de Sant Jordi amb teatres, poemes… i l’alumnat de superior treballa i recita poemes i, fins i tot, n’han creat algun de nou. Totes les activitats han estat fetes amb molta il·lusió i dedicació, esperem que les gaudiu molt!

Tot seguit podeu veure les feines realitzades per l’alumnat de cadascuna de les escoles:

Escola Teresa Subirats i Mestre (MAS DE BARBERNS)

Escola Rosa Gisbert (MASDENVERGE)

Escola Mestre Josep Roncero i Pallarès (FREGINALS)

Escola Sant Llorenç (GALERA)

Escola Sant Salvador (GODALL)

BONA DIADA A TOTHOM!