Setmana Cultural a l’escola

Aquesta setmana hem estat força ocupats realitzant tallers, xerrades i actes en el marc de la Setmana Cultural i de la festivitat de Sant Jordi. Hem après i gaudit molt!

Les diferents activitats que s’han dut a terme han estat les següents:

EDUCACIÓ INFANTIL:

– Taller d’intel·ligència emocional, a càrrec de la companyia d’Arts Escèniques Sinergia.

– Xerrada “Com tenir cura del medi”, per part de Copate.

– Taller de mobilitat segura, realitzat pels Mossos d’Esquadra.

– Lectura de contes en motiu de Sant Jordi.

CICLE INICIAL:

– Taller de teatre musical, a càrrec de la companyia d’Arts Escèniques Sinergia.

– Xerrada “El cicle de l’aigua”, per part de Copate.

– Taller de mobilitat segura, realitzat pels Mossos d’Esquadra.

CICLE MITJÀ:

– Taller “Cibercaputxeta”, realitzat pels Mossos d’Esquadra.

– Xerrada “La Patrulla Watts”, per part de Copate.

– Taller de coeducació, a càrrec de la companyia d’Arts Escèniques Sinergia.

CICLE SUPERIOR:

– Taller “Internet segura”, realitzat pels Mossos d’Esquadra.

– Xerrada “Vivim la reserva de la biosfera”, per part de Copate.

– Taller d’Arts Escèniques, a càrrec de la companyia Sinergia.

Tot seguit, com a cloenda de la Setmana Cultural, s’ha dut a terme la lectura dels diferents treballs guanyadors del certamen literari organitzat a la nostra escola, així com el lliurament de diplomes a tot l’alumnat, pel seu esforç i participació. Ho han fet molt bé tots i totes!

Per últim, volem agrair totes les entitats que han fet possible que totes aquestes activitats es puguin dur a terme a la nostra escola, en especial, a l’Ajuntament de La Galera, per possibilitar la realització de tots els tallers a càrrec de la Companyia d’Arts Escèniques Sinergia.

A continuació, podeu veure tot un recull d’imatges d’aquesta setmana. Esperem que ho gaudiu tant com nosaltres!