La bicicletada

Bicicletada_mas
bicicletada_mas

La setmana passada, concretament, el dia 20/10/2002, l’alumnat de l’Escola Teresa Subirats i Mestre de Mas de Barberans, conjuntament amb els altres poblacions de la ZER Montsià, van baixar amb les famílies i les seves bicicletes a les instal·lacions municipals de Santa Bàrbara.

A partir de les 9 hores del matí, realitzaren la seva primera activitat esportiva, un circuit , on van haver de demostrar les seves habilitats motrius conduint una bicicleta. Amb una petita pluja que els va servir de companyia, van ser els protagonistes de moure’s per un terreny pla , on van haver d’esquivar una sèrie de cons.

Mentrestant , els seus mestres : Víctor Nebot i Carlos Blanch, van poder gaudir de la bona conducció i les seves bones capacitats per conduir una bicicleta.

Després, van esmorzar i realitzar , activitats més :

Futbol, tennis i pàdel , jocs.

A partir de les dues, a dinar tothom, més tard un gelat, per acabar aquesta diada esportiva, els qui els agrada el futbol partit de germanor entre els diferents alumnes i escoles de la ZER.

Foto FINAL , a partir de les 4 tornada amb bicicleta cap als seus pobles . Nosaltres vam marxar a les 5 hores i ho van fer a l’igual de com havien arribat, les famílies els van venir a buscar i els portaren amb cotxes particulars cap a Mas de Barberans . TOTA UNA GRAN AVENTURA !!!

Fotos de l’activitat