TALLER D’ART: JACKSON POLLOCK

El passat dilluns dia 10 d’octubre a la tarda, l’alumnat de l’escola Sant Llorenç vam realitzar un taller d’art.

Durant una primera sessió, vam aprendre sobre un artista anomenat Jackson Pollock. Aquest autor utilitzava la tècnica del “dripping” (esquitxades, taques, goteig…), amb molta influència de la improvització. Acostumava a pintar al terra, amb teles de grans formats i dimensions.

Després de conèixer les principals característiques i algunes de les obres d’aquest pintor, vam sortir al pati a crear la nostra pròpia creació a l’estil “Jackson Pollock”, al ritme de la música i amb els colors de la tardor.

Us deixem l’enllaç per veure un petit resum del taller. Esperem que us agradi!