La bicicletada

Aquesta activitat la vàrem presentar dintre del Fòrum que es va celebrar el dia 3 de juny . Formava part de les escoles verdes.

Tot un hàbit saludable que cal potenciar a l’escola, Des de l’àmbit d’Educació física es va creure convenient posar en pràctica aquesta activitat, va ser portada a terme mitjançant dos dies, el primer dia, un dimarts a la tarda on el mestre d’Educació física i l’alumnat de Cicle Superior  van preparar un circuït d’Educació vial baix al pati.

Ara primer que tot es van revisar les bicis, els cascs i l’armilla reflectant, després van practicar aquest circuit.

L’endemà, un dijous al matí, vam marxar l’alumnat, el professorat d’EF i el tutor dels alumnes a recórrer un dels indrets més bonics del poble, una  ruta per les oliveres mil·lenàries, a mig matí , una paradeta per a esmorzar, això sí, saludable, després un jocs i una cursa de relleus,
A les 13 hores arribàvem a l’escola, esperem l’any vinent tornar-la a fer, TOTHOM VA MARXAR MOLT CONTENT cap a casa !!!

La galeria de fotos

Alumnat de 4rt i Cicle Superior / Mas de Barberans