Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) a Godall.

Cada 30 de gener, des de 1964, se celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP) per recordar el llegat de Mahatma Gandhi el dia que es commemora l’aniversari de la seva mort.

El Dia Escolar de la Noviolència i la Pau va ser  instaurat el 1964 per Llorenç Vidal i durant aquesta jornada, escoles, instituts i centres educatius d’arreu del món organitzen diferents activitats per difondre els valors de la noviolència i la pau.

L’escola de Godall yambé ha celebrat aquest dia amb diferents activitats com l’abecedari de la Pau.

Us ensenyem algunes imatges.