Activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus

Benvolgudes famílies,

El Departament ha publicat orientacions per a l’alumnat que en aquests moments resta confinat a les seves cases.
L’objectiu és no perdre el ritme d’estudi de les classes i seguir una rutina. Tot i ser orientacions molt recomendables, són voluntàries.

Hi ha 4 blocs, cadascú hauria d’escollir el d’àmbit general i el de l’etapa del curs que li correspon.
Trobareu el document en aquest enllaç:
Salutacions i respecteu pel bé de tots/es, sobretot dels més vulnerables, les mesures de confinament decretades per l’Administració.
Una abraçada a tots!
El professorat de la ZER Montsià.

#joemquedoacasa

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *