Objectius, activitats i tasques de l’EDC | Indicadors | Criteri | Nivell Assolit | % d’èxit | |||
1.1 | Definir la línia de centre de l’estratègia digital al PEZ i PdDZ |
Percentatge de modificacions fetes al PEZ i PdD aprovades pel Consell Escolar de ZER. Mínim 80%
|
1-100
|
100
|
100%
|
||
Activitat: Definició de la línia de centre al PEZ i PdDZ respecte l’estratègia digital. | |||||||
Tasca: Proposta dels principis de la línia d’estratègia digital de centre, feta per la comissió digital. | Percentatge de membres de la comissió que aprova la proposta dels principis de la línia d’estratègia digital de centre. Mínim 80% | 1-100 | 100 | 100% | |||
Tasca: Valoració i millora per part de l’equip de direcció i equips de cicle de la proposta de la línia d’estratègia digital de centre. | Percentatge de membres de l’equip directiu i de l’equip de cicle que aproven la proposta de la línia d’estratègia digital de centre, amb les modificacions corresponents. Mínim 80% | 1-100 | 100 | 100% | |||
Tasca: Redactat final de la línia d’estratègia digital de centre | Percentatge de membres de la comissió digital que aproven el redactat final de la línia d’estratègia digital de centre. Mínim 80% | 1-100 | 100 | 100% | |||
Tasca: Aprovació de la modificació de la línia d’estratègia digital de centre per part del consell escolar | Percentatge d’aportacions fetes al PEZ, respecte a la línia d’estratègia digital de centre, aprovades pel Consell Escolar de ZER.. Mínim 100% | 1-100 | 100 | 100% | |||
1.2 | Actualitzar l’apartat d’estratègia digital a les NOFZ |
Percentatge d’aportacions afegides a les NOFZ, aprovades pel claustre i Consell Escolar.
|
1-100
|
100
|
100%
|
||
Activitat: Definició de les normes d’ús i funcionament de les noves tecnologies a les NOFZ | |||||||
Tasca: Proposta de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, feta per la comissió digital. | Percentatge de membres de la comissió que aprova la proposta de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital. | 1-100 | 100 | 100% | |||
Tasca: Valoració i millora per part de l’equip de direcció i equips de cicle de la propostanormativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital,. | Percentatge de membres de l’equip directiu i de l’equip de cicle que aproven la proposta de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, amb les modificacions corresponents. Mínim 80% | 1-100 | 100 | 100% | |||
Tasca: Redactat final de lanormativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, | Percentatge de membres de la comissió digital que aproven el redactat final de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital. Mínim 80% | 1-100 | 100 | 100% | |||
Tasca: Aprovació de la modificació de la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, per part del consell escolar | Percentatge d’aportacions fetes al PEZ, respecte a la normativa respecte a l’ús de dispositius i altres aspectes de l’estratègia digital, aprovades pel Consell Escolar de ZER. | 1-100 | 100 | 100% | |||
2.1 | Definir la cultura digital de centre |
Publicació de l’apartat Cultura Digital de centre a la web
|
1-100
|
100
|
100%
|
||
Activitat: Definició de la cultura digital de centre | |||||||
Tasca A: Definició de l’ACOLLIDA DIGITAL DE L’ALUMNAT I FAMÍLIES I DE MESTRES | Publicació de l’apartat elaborat a la web | 1-100 | 100 | 100% | |||
TascaB: Definició de la DESCRIPCIÓ DE SERVEIS | Publicació de l’apartat elaborat a la web | 1-100 | 100 | 100% | |||
Tasca C: Definició dels PORTALS DIGITALS I XARXES SOCIALS | Publicació de l’apartat elaborat a la web | 1-100 | 100 | 100% | |||
2.2 | Elaborar el Pla de comunicació de centre |
Publicació del Pla de comunicació de centre a la web
|
1-100
|
100
|
100%
|
||
Activitat: Elaboració del Pla de comunicació de centre | |||||||
Tasca A: Proposta del pla de Comunicació per part de la Comissió Digital | Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA d’Ed. Infantil elaborades. | 1-100 | 100 | 100% | |||
Tasca B: Valoració i millora per part de l’equip de direcció i equips de cicle del Pla de Comunicació | Valoració del Pla a les reunions de cicle i comissions. | 1-100 | 100 | 100% | |||
Tasca C: Redactat final del Pla de Comunicació | Presentació al claustre del redactat final del pla, incorporant les propostes de millors | 1-100 | 100 | 100% | |||
Tasca D: Aprovació del Pla de Comunicació per part del claustre. | Aprovació del Pla de comunicació de centre per part del claustre amb més del 80% de vots a favor | 1-100 | 100 | 100% | |||
3.1 | Definir l’avaluació digital de l’alumnat: rúbriques |
Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA elaborades.
|
1-100
|
100
|
|||
Activitat: Definició l’avaluació digital de l’alumnat: rúbriques | |||||||
Tasca: Elaboració de les rúbriques d’avaluació de la CDA d’Ed. Infantil | Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA d’Ed. Infantil elaborades. | 1-100 | 100 | ||||
Tasca: Elaboració de les rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle inicial | Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle inicial elaborades. | 1-100 | 100 | ||||
Tasca: Elaboració de les rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle mitjà | Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle mitjà elaborades. | 1-100 | 100 | ||||
Tasca: Elaboració de les rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle superior | Nombre de rúbriques d’avaluació de la CDA de Cicle superior elaborades. | 1-100 | 100 | ||||
3.2 | Actualitzar les programacions de tots els àmbits de primària, per tal d’incloure-hi la CDA. |
Percentatge de programacions de totes les àrees que han estat revisades i incorporen l’àmbit de la CDA.
|
1-100
|
100
|
|||
Activitat: Actualització les programacions de totes les àrees per tal d’incorporar la CDA | |||||||
Tasca: Actualitzar les programacions de totes les àrees de EI per tal d’incorporar la CDA | Percentatge d’UD de EI actualitzades i que ja incorporen la CDA de l’alumnat Mínim 80% | 1-100 | 100 | ||||
Tasca: Actualitzar les programacions de totes les àrees del primer cicle d’Ed Primària per tal d’incorporar la CDA | Percentatge d’UD del primer cicle d’Ed Primària actualitzades i que ja incorporen la CDA de l’alumnat Mínim 80% | 1-100 | 100 | ||||
Tasca: Actualitzar les programacions de totes les àrees del segon cicle d’Ed Primària per tal d’incorporar la CDA | Percentatge d’UD del segon cicle d’Ed Primària actualitzades i que ja incorporen la CDA de l’alumnat Mínim 80% | 1-100 | 100 | ||||
Tasca: Actualitzar les programacions de totes les àrees del tercer cicle d’Ed Primària per tal d’incorporar la CDA | Percentatge d’UD del tercer cicle d’Ed Primària actualitzades i que ja incorporen la CDA de l’alumnat Mínim 80% | 1-100 | 100 |
DIAGNOSI | OBJECTIUS | PLANIFICACIÓ DE LES ACTIVITATS | AVALUACIÓ | CULTURA DIGITAL |