Infantil es disfressa!

El dimecres 4 de febrer, “Els petits investigadors” ens van portar moltes disfresses de Carnestoltes a la classe. Els vam ben mirar i tocar, i tot seguit, ens vam poder disfressar del que més ens va agradar: Vam convertir-nos en superherois, animalons, prínceps i princeses, dracs i molts més…

Vam ballar, vam jugar i ens ho vam passar d’allò més bé!

Cliqueu per veure l’article amb contrasenya.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut