Serveis

LA LLAR D’INFANTS

La Llar d’infants de Figuerola del Camp forma part, des del curs 2016-2017, del Pla Experimental del Departament d’Educació, on s’inclou el primer cicle de l’educació infantil a les escoles rurals.

Oferim una atenció educativa a infants des de l’any fins als tres anys.

La primera infància és una etapa de grans canvis i on es desenvolupen més les capacitats de les nenes i els nens, és per aquesta raó que a la Llar d’infants treballem per afavorir el desenvolupament motor, cognitiu, lingüístic i emocional dels infants; al mateix temps que treballem també per assolir al màxim d’hàbits d’autonomia personal i higiene corresponents a la seva edat.

La nostra metodologia es basa en oferir als infants:

• Activitats de descoberta, d’observació i d’experimentació.
  • Activitats de comunicació a través de diferents llenguatges, com el plàstic, el musical i el matemàtic.
  • El treball de les festes, costums tradicionals i folklore.
  • Activitats per afavorir el desenvolupament psicomotriu.
  • El treball d’hàbits, sobretot amb els d’alimentació, higiene i descans.
  • La relació i el treball conjunt amb la família.

El serveis que ofereix la Llar d’infants són el de servei escolar i servei de dormitori:

– Servei escolar: de 8:45h a 12:30h i de 15h a 16:30h

– Servei de menjador: de 12h a 13h; de 12h a 15h (dormitori)

El calendari escolar de la Llar és el mateix que el de l’escola.

El preu mensual és de 118 euros, sense la necessitat de fer cap pagament de matrícula ni de monitoratge de menjador. El cobrament el realitza l’Ajuntament de Figuerola del Camp.

Si ens voleu conèixer amb més profunditat, no dubteu en contactar amb nosaltres.

EL MENJADOR

El menjador és un servei més que ofereix l’escola que, a més d’alimentació, possibilita l’adquisició d’hàbits personals i socials.

El servei de menjador de l’escola és gestionat pel Consell Comarcal de l’Alt Camp i el menjar el porta l’ empresa de càtering Aliment Art. Els alumnes que es quedin tant de manera esporàdica com fixa, se’ls passarà rebut del cost pel banc (omplir dades bancàries). El preu del menú és de 6,19€ (cal avisar a la tutora, a primera hora del matí si un alumne/a es queda al menjador).

Les monitores del menjador són la Sra. Montse Rubio Navarro i Sra. Núria Gironès.

També hi ha el servei d’acollida de 12h 30’ a 13h per si alguna família el necessita. El preu és de 1 €.

Amb les mesures sanitàries pel Covid19, els alumnes que es quedin al menjador no cal que portin bata i necesser, el tovalló serà de paper. Es desinfectarà el menjador abans i després del seu ús. Els alumnes es distribuiran en dues aules segons els grups estables.

Les activitats programades per l’horari de menjador seran:

-de 12h 30’ a 13h: Parar taula (monitora) i hàbits higiènics.

-de 13h a 14h: Dinar i hàbits de neteja personal.

-de 14h a 15h: Sortir al pati (si fa bon temps), descans, activitats educatives i jocs més reposats dins l’aula del menjador.