L’Ocell Estel·lar

Benvolgudes famílies i  alumnat de la ZER l’Eral.

Us fem arribar la pel·lícula que  va presentar  el dia de Sant Jordi  (online)  l’Escola d’Alfés.

Es tracta d’una activitat feta dins del context del tema  de l’ univers.  Aquest és el tema que va triar la ZER  com a  contingut del projecte multidisciplinari  que cada curs treballem.
La pel·lícula, titulada l’ OCELL ESTEL·LAR,   té una doble  intenció: per una banda és una aventura dels nens i nenes que  son segrestats a una nau espacial  per  rebre un missatge dels tripulants  per tal de salvar el planeta terra. Per a  que la mainada agafi consciència  de la importància del planeta Terra i el delicat equilibri en què es troba dins del sistema solar, fan un viatge a tots els planetes i descobreixen  que en cap d’ells és possible la vida humana.
El documental sobre els planetes esdevé la part  pedagògica de la pel·lícula.

Ens ha semblat que pot interessar a tots els nens i nenes de la ZER.   Us la fem arribar esperant que gaudiu al mateix temps que apreneu.

Donem les gràcies als nens i mestres de l’Escola d’Alfés que han treballat molt i han aconseguit fer una pel·lícula  atractiva i pedagògica  que ara vosaltres podeu veure.

Si  voleu fer algun comentari posterior  el podeu fer per correu a l’adreça  de l’Escola d’ Alfés:  c5000274@xtec.cat

GAUDIU-NE!

Podeu veure la pel·lícula des d’aquest enllaç: https://youtu.be/D25_e53yft0

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *