Bicicletada a La Sentiu!!!

Aquest dijous dia 15 hem fet una bicicletada a l’Escola de La Sentiu.

Els alumnes d’Infantil i Cicle Inicial hem fet un petit circuit pels voltants de l’escola.

Els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’Escola de La Sentiu, hem anat amb bicicleta fins a les Trinxeres dels Tossals de Montgai.
Hem esmorzat a La Font amarga a tocar mateix de les trinxeres, i després hem pogut gaudir de les explicacions d’en Pol. També ens ha acompanyat l’Eli com a representant de l’Ajuntament de Montgai.

Moltes gràcies al Pol per la seva paciència, a l’Eli per acompanyar-nos i a l’Ajuntament de Montgai per haver-ho coordinat. Ha estat un matí genial…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *