A Montgai visitem l’Ajuntament!!!

El dia 21 de març, l’alumnat de l’escola La Colomina de Montgai de cicle mitjà i superior vam anar a veure l’ajuntament.

Allà ens va rebre l’Elisabet, que és la tinent d’alcalde, és la segona de la llista.

Ens vam reunir a la sala de plens i li vam fer preguntes sobre l’alcaldia i les funcions de l’ajuntament, que l’Eli ens va respondre molt amablement.

En aquesta sala vam poder veure en fotografies tots els alcaldes que hi han hagut a Montgai i també els presidents que hi ha hagut a Catalunya fins ara.

Amb el que vam parlar vam poder aclarir alguns dubtes que teníem sobre la política. També ens va ensenyar les instal·lacions de l’ajuntament i vam veure les persones que hi treballen normalment.

Després, vam anar a l’ajuntament vell i allà vam poder veure la sala d’actes on hi ha exposat material de la guerra civil en una prestatgeria. També hi ha una maqueta del poble, i a les parets hi ha penjats els cartells del motocròs.

A l’ajuntament vell vam poder veure pupitres antics, un magatzem, trofeus de fa un anys i un despatx amb objectes de fa molts anys.

I a l’acabar vam sortir al balcó, l’Eli ens va fer una foto des de baix i ens van sorprendre les vistes des d’allà.

Va ser una experiència molt interessant! Gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *