COMENCEM EL TERCER TRIMESTRE !

Comença el tercer trimestre de manera ben inusual. Estem en temps de confinament degut a la pandèmia del Covid-19. Però, alhora volem acompanyar els nostres alumnes en el seu dia a dia i oferir-los acompanyament, suport i, en la mesura del possible, activitats que puguin desenvolupar la seva autonomia personal i ser significatives per a l’aprenentatge.
Tot el claustre de la ZER i d’acord amb les orientacions del Departament d’educació per aquest tercer trimestre hem acordat proposar als alumnes algunes tasques que es puguin fer autònomament o amb la vostra col•laboració. Al Moodle de la ZER hi trobareu un recull de propostes per a cada etapa educativa.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *