Visitem La Setmana Del Llibre En Català

L’alumnat de cicle mitjà i superior de la ZER Elaia vam visitar el passat dia 13 de setembre la Setmana del llibre en català al Moll de la Fusta de Barcelona.

La Setmana és un espai on es poden comprar totes les novetats i llibres de fons en català i on es pot gaudir d’una programació d’activitats extensa i de qualitat entorn el llibre en català

A l’arribar ens esperava una contacontes que ens va presentar uns quants llibres amb una temàtica comuna: el mar.
Després, al mateix espai, una altra senyora ens va explicar una obra de l’escriptor Verdaguer: L’Atlàntida, que anava acompanyant amb la guitarra.
Mentre estavem en aquest acte els periodistes de l’infok ens van gravar i també van fer una breu entrevista a la Mariona. El mateix dia vam sortir a l’infok.

Més tard vàrem esmorzar i seguidament vam anar visitant les diferents parades de llibres: còmics, llibres de música, àlbums il·lustrats, llibres d’informació, revistes… n’hi havia per tots els gustos. A la parada de la llibreria “Genet Blau” ens van regalar a cada escola un llibre signat pel seu autor i il·lustrador, el Dani Gómez.

Ens va agradar veure tants llibres i poder-ne triar.

Redactada per: Dídac, Edna, Martí i Nasr (Alumnes de l’escola Els set focs-Bellaguarda).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *