Liceu: Tallers escolars

Durant aquesta setmana hem tingut l’oportunitat de gaudir dels tallers musicals per finalitzar el projecte “La cuina de Rossini” del Liceu que durant tot el curs hem portat a terme.
Amb l’ajuda de la Júlia i la Laida, i gràcies a les seves activitats, hem treballat aspectes de la dansa i la música d’una manera molt divertida, tot escoltant diferents fragments d’òpera del compositor Rossini.
Cada dia una escola ha tingut l’oportunitat d’experimentar amb el cos, els instruments i altres materials diversos l’expressió musical. Per finalitzar, les famílies han vist tot el que hem après i també han participat en algunes de les danses.

A continuació podreu veure un petit recull d’imatges i vídeos del que hem viscut aquests dies:

LA GRANADELLA                                  BELLAGUARDA                            BOVERA

Alumnes                                                   Alumnes                                          Alumnes

Famílies                                                    Famílies                                          Famílies

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *