Celebrem Sant Jordi

Avui hem celebrat la festa de Sant Jordi de la ZER.

Al matí, quan hem arribat el primer que hem fet ha estat dividir-nos en dos grups que eren per una banda cicle mitjà amb cicle superior i, per l’altra infantil i cicle inicial.

Els petits han començat amb una contacontes que era la Merxe de la llibreria el Genet Blau i els grans amb un taller de punts de llibre de Sant Jordi.

En acabar ens hem canviat de lloc i els que estaven fent un taller han passat a fer l’altre i a l’inrevés.

Un cop acabades les activitats hem esmorzat i tot seguit ens han deixat jugar una estona pel pati.

Una estona després hem passat a l’entrega de premis. Els guanyadors han rebut com a premi un conte i una rosa de mentida.

A tots els participants no guanyadors els han donat un diploma i un punt de llibre molt bonic.

Seguidament hem pogut gaudir d’un fantàstic “Carles Show” protagonitzat per el mateix Carles que ens ha fet alguns números de malabars amb les masses, s’ha ficat una graciosa faldilla i ha invitat a l’Unai a sortir a ballar una “bachata” amb ell, quin fart de riure!

Ha fet alguns equilibris amb cadires i una escombra.

El millor ha estat quan ha fet un número boníssim amb el diablo.

Per finalitzar el Show ha ficat música animada i ens ha convidat a tots i totes a ballar.

Ens ho hem passat molt bé!

A l’hora de dinar hem anat a la sala a menjar ja que al pati, que es on estava planejat fer-ho, hi feia massa sol.

Acabat el dinar hem jugat una estona per allí.

A la tarda les professores han preparat una gimcana distribuïda entre l’escola i la sala Polivalent amb 6 proves de les quals cada una representava un regne que hem hagut de superar per obtenir un petit escut que enganxàvem a una bandera que sempre portàvem a sobre.

Quan hem acabat totes les proves es hem acomiadat i els alumnes de Bovera i la Granadella han marxat cap als seus pobles.

Ha estat un dia molt divertit.

Si voleu veure imatges, cliqueu:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *