CELEBREM LA SETMANA BIO

La ZER Elaia celebra la setmana Bio amb una trobada a l’escola de La Granadella.

El passat dimecres, 18 d’octubre, els i les alumnes de la ZER Elaia, ens vam reunir a l’escola de la Granadella per realitzar diferents tallers relacionats amb la Setmana Bio.
Les activitats que vam fer van ser: anar a comprar aliments per a poder fer un esmorzar saludable, després vam anar al CCOC per a fer diferents galetes i finalment vam anar al galliner de la Mª Carme, una de les mestres de Bellaguarda, per a donar-los enciam i pinso.

Totes i totes vam passar un mati divertit compartint aliments saludables.

Redactat per els i les alumnes de 4t i 6è de La Granadella.
Clica a la imatge i podràs veure un recull d’imatges.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *