Cantata: Rebel·lió a la cuina

El passat 17 de març i després de molt esforç i dedicació, els alumnes de Cicle Inicial vam poder compartir i gaudir de la cantata “Rebel·lió a la cuina” amb la resta de companys i companyes de la comarca.
La trobada musical es va realitzar a les Borges blanques, amb la participació del grup de percussió de l’escola de música de les Garrigues i sota la direcció de Núria Bresoli Valles.

La tarda va començar amb un assaig i posteriorment la posada en escena davant del públic (families i amics), on tots vam gaudir d’una bona estona musical.
Esperem poder repetir l’experiència ben aviat i poder-la compartir amb els companys i companyes!

Vídeo de la cantata “Rebel·lió a la cuina
Clicant al cartell, veuràs un petit recull d’imatges:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *