Com anem fent cada any, les escoles de la nostra ZER rebem la visita d’un escriptor del qual ens hem llegit algun dels seus llibres al llarg del curs.
Enguany va ser el torn de dos escriptors ebrencs, veïns de Margalef i de La Palma d’Ebre: la Mari Tarragó i el Sisco Filella (de cal Xero).
El dia de Sant Jordi l’ajuntament de cada poble fa donació al nostre alumnat i a la biblioteca del centre del llibre que llegim abans de la visita de l’escriptor/a. Enguany va ser “La Ciri” per a l’alumnat del 1r i 2n Cicle d’Educació Infantil i “Lilo el cocodril blanc i la granota Semiflex” per a l’alumnat d’Educació Primària.
El dia 6 de juny els escriptors van visitar l’escola Sant Agustí de Riba-roja d’Ebre pel matí i per la tarda l’escola 1 d’Abril de la Palma d’Ebre. Després d’explicacions diverses i de respondre a les preguntes que el nostre alumnat havia preparat, entre tot l’alumnat de la ZER van il·lustrar dos contes populars, dels quals se’n farà una edició en paper.
Valorem molt positivament que els escriptors es puguin desplaçar a les nostres escoles per conèixer-los directament i poder saber més sobre el procés creatiu que hi ha al darrere d’un llibre o d’un conte.



