Canviem el pensament a favor del planeta (Mostra de Teatre)

Des del febrer, durant l’hora de valors, els infants de l’escola han estat assajant l’obra de teatre que participa en el certamen anomenat “Mostra de Teatre”, aquest engloba a totes les escoles que hi participen per compartir entre totes les escoles les obres resultants.

El format d’aquesta edició ha tornat a ser en vídeo, per tant, no és presencial. Els vídeos són compartits per la xarxa i la resta d’escoles tindran el gust de poder veure la nostra creació, així com nosaltres les seves.

El procés per fer aquesta obra ha sigut llarg, primer els nens i nenes van haver de decidir el tema, quin vestuari els hi agradaria que estigués present, material, papers de l’obra, etc. Seguidament, es va anar practicant tots aquells dilluns que es tenia l’oportunitat, fins a acabar fent l’última gravació el dia 26 de maig.

El resultat ha agradat prou als alumnes, també ha ajudat que han estat molt participatius durant el procés, estem molt contents els docents amb l’actitud d’ells i elles.

Aquí sota deixem l’enllaç de l’obra, esperem que us agradi molt el resultat!