LES ÚLTIMES CONFERÈNCIES DE L’ANY

Aquesta setmana hem fet les dues últimes conferències del 2017. La primera ha estat la de l’Èlia que ens ha parlat de l’ARQUITECTURA MODERNA. Ens ha explicat que és l’arquitectura que s’ha fet durant el segle XX i ens ha parlat dels diferents tipus d’arquitectura al llarg de la història!

Molt bona feina Èlia!

La segona conferència ha estat la d’en Francesc que ens ha parlat dels INSECTES. Ens ha explicat coses tant interessants com: les seves parts, com es reprodueixen o què mengen. Ah! I els seus insectes preferits!

Molt bé Francesc!

UN REGAL MOLT ESPECIAL

Fa uns dies li vam demanar a la senyora Roser si ens podria fer el favor de cosir-nos unes peces pel panell sensorial que tenim la classe
dels Veterinaris i Veterinàries i els Exploradors i les Exploradores. Ens va agradar molt que ens el portés a l’escola juntament amb una gallina i un niu amb llaminadures! Mmmmmmm!

Moltes gràcies Roser!!

SORTIDA A BARCELONA AL LICEU!

Ahir vam passar una jornada a la ciutat de Barcelona. Al matí vam anar al Liceu, al entrar ens vam quedar parats de la magestuositat d’aquest edifici i vam gaudir de l’obra “La flauta màgica”. Un cop va acabar l’òpera vam anar a dinar ia jugar a un parc tots plegats.

ANEM AL LICEU

Avui tots els alumnes i mestres de la ZER anem a Barcelona, a veure una obra que no ens deixarà indiferents: La flauta màgica. Ens espera una setmana plena d’emocions musicals i artístiques i tan sols acabem de començar!