BENVINGUTS DE NOU!

Els i les mestres de la ZER hem tornat amb les piles ben carregades. La setmana passada quan encara no hi havia els nens i nenes de la ZER vam anar a fer un claustre en un espai una mica diferent per tal de conèixer als nous membres de l’equip docent.
Un cop acabada la reunió, vam fer un taller gastronòmic i ens vam cuinar el primer àpat del curs.

Bon inici a tothom!

 

 

BON ESTIU!

Des de la ZER desitgem que passeu un MOLT BON ESTIU!! Que gaudiu de l’entorn amb els vostres amics i amigues i amb la vostra família!!
Fins el setembre!!

Bones vacanceeeeeees!!

DOCUMENTAL: EL FONS MARÍ

Avui hem fet l’estrena mundial del documental que han preparat els Mini-Einsteins com a final del projecte: EL FONS MARÍ! Han vingut moltes famílies a veure’l i els ha encantat!
El documental parla de les plantes, algues i animals del fons marí, dels fenomens que hi passen o de la relació del mar i els humans.

Esperem que us agradi i el trobeu interessant!