LA MÀQUINA D’ESPERAR

Avui a l’espai dels hàbits lectors, les alumnes i els alumnes de la classe dels conills, hem llegit un conte curt que parlava d’una màquina d’esperar. Després de la lectura compartida hem estat pensant com seria aquesta màquina d’esperar. I hem tingut la idea de crear la nostra màquina. Aquí podeu veure les seves creacions. Estan gaudint moltíssim del temps de lectura. Aprofiteu aquesta motivació i compartiu amb elles i amb ells petites estones de lectura.

EL TAPET I LA TAPETA ENS HAN PORTAT UNA MOTXILLA MÀGICA A LA CLASSE

La setmana passada vam rebre notícies del Tapet i la Tapeta, aquests personatges són petits exploradors que ens fan viure un conjunt d’experiències envers el nostre entorn.

Aquest cop s’han presentat a la classe dels Esquirols amb una carta. Aquesta ens explicava que hauríem de superar un conjunt de reptes per poder aconseguir obrir una motxilla màgica. Després d’observar-la ens hem adonat que aquesta estava tancada amb seguretat i necessitem saber un codi secret per poder-la obrir. Voleu conèixer quins són els reptes ens han proposat el Tapet i la Tapeta: 1.La teranyina de les nostres qualitats. 2.El joc cooperatiu de les cadires on cap infant no pot quedar-se sense cadira. 3.Construim un puzzle entre tots i totes! Ens ho hem passat molt bé! I hem aconseguit treballar en equip i per tant hem obert la motxilla màgica. Voleu saber què hi havia a dins de la motxilla? Doncs hem aconseguit un estoig per cadascú, un joc per la classe i un element significatiu per a tots i totes nosaltres. Una esquiroleta!

Hem après a ajudar-nos i a dir-nos qualitats entre nosaltres! Hem fet equip i pinya! Us deixem amb un recull d’imatges que resumeixen la positiva experiència.

LA VISITA D’UN MAG A L’ESCOLA!

Atenció, atenció!! Avui, hem viscut una tarda plena de màgia, gràcies a un espectacle dinamitzat pel Bibliobús de Puigdàlber. Els infants i els mestres han quedat bocabadats dels trucs de màgia que ens ha presentat aquest fantàstic mag! Ha sigut una experiència molt positiva i hem gaudit de la tarda plegats, sempre respectant les mesures de seguretat! Us deixem amb un recull de fotografies!!

 

CONTE SALVATGE

Els dimarts toca… CONTE.

SALVATGE

 

Avui us compartim un conte que es diu “SALVATGE”.

L’obra va rebre el Premi Llibreter en la categoria d’Àlbum il·lustrat i l’autora és una jove hawaiana Emily Hughes.

 

“Salvatge” explica la història d’una nena que viu al bosc amb una família d’animals. Amb frescor i desimboltura ens explica la història d’una nena que viu feliç a la natura, on els óssos li han ensenyat a menjar, els ocells a parlar i les guineus a jugar.

Ella és audaç, valenta i increïblement lliure. Però un dia un nou animal entra en escena, un animal estranyament semblant a ella.

QUÈ PASSARÀ? Us comparteixo la història.

SALVATGE

Un conte que reflexiona sobre la felicitat i la infantesa, i en el que fa una mirada per parlar-nos del tresor que tenim a l’interior. Una història bonica que ens mostra que la felicitat es basa en ser feliçment lliure!!!

Que tingueu molt bon dia tots i totes!

Escolteu-vos i respecteu el tresor que tenim en el nostre interior.

Que sigueu molt feliços, com la protagonista d’aquest conte!