8 de Març. Dia de la Dona.

Aquest any des de l’escola volem celebrar el dia de la dona, 8M, fent visibles aquelles dones que han sigut importants al llarg de la història.

A les classes hem parlat del paper de la dona al llarg de la història. Per aquest motiu, hem convidat els infants a descobrir i investigar conjuntament amb les seves famílies, dones que han tingut un paper important en moltes disciplines, tot i que no sempre han estat reconegudes.

Des de l’escola conjuntament amb l’AFA hem preparat una exposició temporal que la podeu veure a l’entrada de l’escola. Aquest és el resultat!

SORTIDA AL TEATRE: HOTEL BUCAREST

Avui, l’alumnat de la ZER hem anat a l’Auditori de Vilafranca del Penedès.

Hem vist una obra realitzada per Total Circ, anomenada Hotel Bucarest.

Hem vist com es transformen els objectes quotidians en material de circ. Des d’uns maletins fins a un simple penjador, res s’utilitzarà pel que sembla.
Un espectacle inspirat en la pel·lícula Gran Hotel Budapest.

Ens ha encantat i hem gaudit moltíssim!!