VISITA A L’AJUNTAMENT DE VILALLER

El dimarts 20 de novembre els alumnes de cicle inicial, mitjà i superior de l’escola Vidal i Abad vam tenir l’oportunitat de fer una visita i poder conèixer l’ajuntament i també l’alcaldessa Maria José Erta.

La visita es va realitzar des de les 10.00 h. del matí fins a les 11.00 h.

Durant aquesta hora, els alumnes van poder realitzar preguntes que anteriorment ja havien preparat de forma organitzada per evitar repeticions. La temàtica de les preguntes va ser referent a la història i cultura del poble de Vilaller, també dels projectes que l’ajuntament tenia sobre el futur del poble. Els alumnes van preguntar sobre qüestions que afectaven l’escola i a les activitats extraescolars.

L’alcaldessa va respondre a totes les preguntes i a les curiositats dels alumnes. També va regalar un punt de llibre i es va fer una foto en grup amb tots els alumnes.

Al final, tots vam poder aprendre i conèixer amb més profunditat el nostre poble.

Aquesta visita ens va agradar molt i tornarem a repetir.

Fins la propera vegada !