SUPERFRUITS A VILALLER

MISSIÓ MAKEDÒNIA

Avui, 24 de febrer del 2020, han vingut a l’escola uns agents per encarregar-nos una missió. Makedònia està en perill! Ens han fet un taller per ajudar a Makedònia d’un supervillà que es diu Sucrator que està emplenant tota la ciutat de sucre i de plàstics.
Per grups, formats d’alumnes de cicle inicial, mitjà i superior, ens han repartit unes cartes on hi havia diversos aliments i cada membre del grup havia d’escollir un aliment saludable i sostenible. Després, amb aquestes cartes i per grups, hem fet una àpat per un nen/a de la nostra edat. Uns havíem de preparar un esmorzar, uns altres un dinar, uns altres el berenar i finalment, uns el sopar.
A continuació, ens han tapat els ulls i pel tacte i l’olor havíem d’esbrinar quins aliments hi havia dins de la caixa i després, quins aliments ens donàvem.
Finalment, hem fet una macedònia amb fruites, fruits i iogurt. Ens l’hem menjada! i ens ha agradat molt, estava boníssima!
Ah! I el més important de tot, hem salvat Makedònia i hem après que hem de consumir aliments saludables i sostenibles.