SETMANA DE LA CIÈNCIA

[slideshow_deploy id=’3200′]

Amb motiu de la celebració de la setmana de la ciència, del 15 al 19 d’octubre, vam dur a terme diverses activitats a l’escola. L’alumnat de cicle mitjà i superior vam preparar uns experiments i els vam presentar als dos cicles. Els nens i les nenes de 3r i 4t ens van parlar sobre la densitat, ho vam utilitzar dos ous crus, on vam poder comprovar la diferència de densitats entre sòlids, amb dos tipus de líquids, un amb sal i l’altre sense.. quin va surar? I l’altre vam fer massa no newtoniana.. heu vist mai un líquid que es converteixi en un sòlid només aplicant-li pressió? Doncs aquí el teniu…Per altra banda, els grans de l’escola vam presentar la llei de la gravetat; vam elaborar un paracaigudes per a tothom, que vam fer volar primer a la classe i després el vam llençar per la finestra, n’hi havia un de més gran i un altre més petit, comprovant així que el gran va tardar més en “aterrar”, ja que contenia més aire a dins.

Després cicle mitjà també va fer uns robots xulíssims, fins i tot vam aconseguir que es moguessin …..Ens va agradar tant aquesta activitat, que tot plegat se’ns va fer curt!!