SETMANA BIO A L’ESCOLA VIDAL I ABAD

La setmana del 23 al 27 d’octubre a la ZER Alta Ribagorça vam fer activitats relacionades amb la setmana bio.

Concretament, el dimarts 24 ens va venir a visitar la Monique del Prat de les Olors de Vilaller i als alumnes de cicle superior ens va fer una xerrada-taller sobre les infusions.

Sabem què és una infusió? Com es fan? Com poden ser? I de què poden ser?

Una infusió és treure líquids o olis essencials de les plantes amb aigua i/o altres líquids. Les infusions poden ser calentes o fredes i poden tenir molts sabers i propietats diferents. A més a més, prendre una infusió és una manera de socialitzar-nos, ja que comporta dedicar-se una estoneta per fer-la com cal.

Nosaltres, a la classe, en vàrem provar de diversos tipus i algunes ens van agradar molt més que d’altres.