SETMANA BIO A LA NOSTRA ESCOLA

La setmana del 18 al 24 d’octubre l’escola de Vilaller ens  vam adherir a la setmana bio. Al llarg d’aquests dies vam fer un seguit de propostes que a tots els nens i nenes ens va encantar participar.

• Carnisseria Porté-Estop: la van visitar la classe d’Infantil on van elaborar unes delicioses hamburgueses.
  • Forn de pa Codina: l’alumnat de Cicle Inicial i Educació Infantil van gaudir d’amassar seguint els consells que ens deia el forner i van poder fer el seu propi pa.
  • Taller de preparació de l’hort: aprofitant la visita dels nois i noies del mòdul d’Educació Ambiental van enllestir el nostre hortet per a passar l’hivern i que puguem continuar cultivant verdures i hortalisses.
  • Taller formiguer: la classe de Cicle Inicial va poder gaudir de la formació per a construir el seu propi formiguer i conèixer de ben prop quina és la vida de les formigues.
  • Taller hotel d’insectes: adreçat per al grup de Cicle Mitjà tothom va participar en la construcció d’aquest hotel natural que van col·locar al costat de l’hort.
  • Sortida Gratitud Pallars: l’alumnat de Cicle Superior es va desplaçar fins al Salencar de Barruera on van compartir un dia de germanor amb les altres escoles de la ZER. Allí van fer diferents activitats relacionades amb els animals del nostre entorn més proper.
  • Tastet de pomes: per a fer front al malbaratament alimentari, al llarg de la setmana van poder menjar pomes de Llesp que, degut a la seua aparença, moltes vegades no poden ser comercialitzades però són igual o més bones encara que una poma perfecta.

Ens agrada ser una escola sostenible i respectuosa amb nosaltres mateix i el nostre voltant 🙂