PRIMERA SETMANA D’ESCOLA

La setmana del 14 al 18 de setembre va ser la primera setmana d’escola i a Espluga de Serra vam fer moltes activitats.

Primer de tot, el dilluns ens vam poder retrobar i vam explicar-nos com ens havien anat les vacances. Era estrany i emocionant tornar després de tant de temps. Vam sortir amb taules a fora per tal de poder estar a l’aire lliure i allà les mestres ens van explicar les noves normatives i els canvis que hi hauria degut a la COVID.  Un cop explicat, també vam parlar dels nous agrupaments de l’alumnat i dels horaris de cada curs. Després d’esmorzar vam jugar i la resta del dia el vam dedicar a organitzar les aules i, sobretot, la biblioteca, ja que l’havíem d’organitzar perquè ens arribaven mobles nous.

Els tres dies següents van anar arribant alumnes que no hi eren, així que mentre elles i ells rebien la informació del primer dia d’escola, la resta es dedicaven a treure llibres i crear la nova biblioteca.

A finals de setmana vam gaudir també de poder organitzar les classes a fons, canviant la distribució de taules i mobles i escollint el lloc. A més, vam fer classes de tallers i jocs d’anglès.

Va ser una setmana diferent i de convivència després d’estar sis mesos sense anar a l’escola.