Primer dia d’escola!!!

El passat dimecres 12 de setembre vam engegar el nou curs escolar. Aquest any ve carregat de noves idees, nous projectes  i molta energia que esperem compartir amb tots els alumnes i amb vosaltres a través d’aquesta pàgina web.

El primer dia d’escola sol ésser un dia dur per la canalla, ja que venen d’unes vacances d’estiu plenes d’emocions i bons moments, però des de l’escola hem volgut fer front a aquest tòpic de “quin rotllo tornar a l’escola…” i vam organitzar un dia ple d’aventures on els nens i nenes van gaudir al màxim i van poder fer un primer tastet de tot el que ens espera aquest any. Vam presentar-los el projecte interdisciplinar que hem engegat aquest any a la ZER titulat: “Ens emocionem!”, vam fer-los quatre pinzellades del nou projecte que s’engega a cicle mitjà “Chess and English”, vam plantejar-los que aquest any a l’hora TIC hi haurà novetats, vam realitzar activitats de coneixença i cohesió de grup… En resum, va ser un dia ple de noves idees, a les quals poc a poc i entre tots anirem donant forma.

Aquest any ve molt carregat i esperem que entre tots el puguem gaudir al màxim!!