L’esforç no és un pal!!! a l’Escola Vidal i Abad

El dimarts dia 11 de desembre ens van venir a fer una xerrada titulada: “L’esforç no és un pal” l’Eugeni Roselló Solé i la periodista del diari Sport Àngels Fàbreges. Ens van explicar la importància d’inculcar el valor de l’esforç̧ i de fer-nos veure que la pràctica de l’esport i de l’activitat física és un dels millors camins per aconseguir convertir aquest valor en un hàbit aplicable a tots els aspectes de la vida. A més a més, de tenir l’oportunitat de conèixer en directe a un dels corredors d’ultrafons català.

La xerrada, que s’ofereix als centres que formen part del Pla Català d’Esport Escolar, es fa conjuntament amb la col·laboració́ de l’Agrupació́ d’Associacions Esportives Escolars de Catalunya.

Al final de la xerrada, un fotògraf del diari va retratar a tots els alumnes de cicle mitjà i superior amb l’esportista. Properament rebrem una còpia de la imatge per penjar-la al centre i tenir presents els valors que l’Eugeni Roselló ens va ensenyar.