LA MONA  A L’ESCOLA!

El passat dia 26 de març l’alumnat de l’escola d’Espluga de Serra vam celebrar l’últim dia d’escola anant d’excursió i menjant-nos un bossí de mona.

El primer que vam fer quan vam arribar va ser preparar-nos i anar al menjador. Vam tallar quatre pans de pessic en trossos iguals i cadascú es va decorar el seu. Per fer-ho vam utilitzar melmelada, xocolata, lacasitos i fideuets de colors. Per acabar, també hi vam afegir un ou de xocolata i plomes de colors. Una vegada vam acabar ho vam deixar a la nevera i vam anar al pati a esmorzar.

Després del pati ens vam poar en marxa i ens en vam anar d’excursió al mirador dels voltors que hi ha entre Espluga de Serra i la Torre de Tamúrcia. Vam tardar una estona i, a l’arribar, vam tenir la sort de poder gaudir dels voltors, que voleiaven ben a prop nostre. Vam pujar dalt d’un turó i els vam tenir molt i molt a prop. També vam veure un aufrany i vam recollir plomes. A l’hora de dinar la cuinera ens el va portar i vam dinar plegades i plegats. Per postres vam menjar-nos el tros de mona que havíem decorat al matí: estava boníssima! Per acabar, vam passar-nos l’estona jugant a diferents jocs i gaudint de la darrera estona juntes i junts abans de les vacances.

En definitiva, va ser un dia bonic on tothom va poder gaudir del bon temps i d’un final de trimestre diferent i divertit.