FESTA DE LA CASTANYADA

El passat dia 31 d’octubre les nenes i nens de l’escola de la Vall de Boí, com cada any, van celebrar la festa de la Castanyada.

Aquest curs vam començar la festa organitzant uns racons amb alumnes de tots els cicles. Hi havia quatre grups i cada un d’ells va fer un mural de tardor. Els infants havien portat fulles i la proposta era que amb elles fessin un animal. A més a més també van pintar amb pinzells, ceres…van enganxar dibuixos. Aquí podeu veure els resultats.

En acabat, pares, alumnes i mestres ens vam traslladar al prat on fem un dels patis i vam ballar les danses que havíem assajat durant el primer trimestre.

Després de dinar vam anar al parc on hi ha les barbacoes on van arribar les castanyeres i els pastors que baixaven de la muntanya i ens portaven les castanyes ben calentetes!

Vam cantar cançons que havíem preparat amb l’Olga, vam jugar i ens vam menjar les castanyes boníssimes.