A l’escola d’Espluga de Serra fem servir els BEEBOTS per aprendre a multiplicar!!!

Els beebots són una mena de robots en forma d’abella que serveixen per treballar diferents continguts d’una manera divertida i diferent.

Amb els beebots es poden fer moltes activitats, com per exemple les que van fer a l’escola d’Espluga de Serra i que s’expliquen a continuació.

Els petits van aprendre a treballar nombres, sumes, paraules i itineraris diferents. Els grans van aprofitar per estudiar les taules de multiplicar i repassar itineraris amb dreta-esquerra. Per fer aquestes activitats cal saber fer funcionar l’aparell, tenint en compte les instruccions següents:

Per donar-li  totes les ordres necessàries fer funcionar, és mes fàcil tenir un plàstic que té quadrats dibuixats, que és equivalent a la distància que camina un beebot.

El botó d’“off” (apagar) i “on”(encendre) està a sota del beebot. Les fletxes dels costats són per anar cap a la dreta i a l’esquerra. Els que estan a dalt i a baix serveixen per anar cap endavant i cap endarrere. Quan ja li has donat les ordres, prems el botó del mig “go” (anar). La creu blava serveix per esborrar les ordres. Quan li has donat les ordres i has premut el botó “go” i vols parar prems a l’igual, que és de color blau.

Tant els petits com els grans s’ho van passar d’allò més bé.