FEM DE METEORÒLEGS

Aquest divendres 12 de febrer els alumnes de cicle superior hem anat a l’Escola de la Natura de Barruera per fer una activitat sobre meteorologia.

Primer de tot hem fet uns experiments on hem après com es formen els núvols i perquè plou; també amb ajuda d’un globus ara sabem que l’aire ocupa espai i a més a més pesa!

Després d’esmorzar hem après quin és el treball dels meteoròlegs i ens hem transformat en un! Hem fet observació de temperatura, del vent, de la precipitació i per acabar ens han ensenyat a interpretat un mapa.

Ha sigut un dia molt interessant i divertit!