Els alumnes de cicle superior de l’Escola Vidal i Abad treballen la convivència!!!

Aquesta tarda, dimarts 2 d’octubre, els alumnes de cicle superior de Vilaller hem fet una activitat per potenciar una de les capacitats socials més importants, la conducta col·laborativa.

En aquesta activitat era molt important seguir les següents orientacions:

1. Fer servir el nom per adreçar-se a les companyes i companys.
  2. Mirar a qui es parla i practicar l’escolta activa.
  3. Participar i procurar que tots els del grup participin.
  4. Posar-se d’acord per a prendre decisions.
  5. Oferir el màxim de les pròpies capacitats i habilitats.
  6. No jutjar negativament les limitacions de ningú.

En què consisteix l’activitat?

S’han fet tres grups. S’ha repartit un maletí amb peces de construcció i s’ha deixat que experimentessin i descobreixin les possibilitats dels materials.

Cada grup ha fet una obra lliure amb les peces de construcció que hem repartit.

Un cop acabada l’obra, cada grup presenta la seva obra a la resta dels companys/es de la classe, comentant que s’han proposat fer, com s’han organitzat per a prendre decisions i en quines dificultats els han sorgit per a posar-se d’acord.