EL MÓN DELS DINOSAURES

Els nens i nenes d’infantil de l’escola de la Vall de Boí aquest any hem creat una màquina del temps.

El primer lloc que hem visitat amb la màquina ha estat el món dels dinosaures. Hem fet d’arqueòlegs al sorral del pati i hem trobat uns quants fòssils i ossos, tot utilitzant les eines dels arqueòlegs.

Ens ha agradat tant aquest tema que hem escollit el nom de la classe en relació als dinosaures.

Som :

ELS DIPLODOCUS ( I3 i I4) I ELS ANQUILOSAURES (I5)

Un dia ens vam trobar la porta de la màquina del temps oberta i vam descobrir que uns dinosaures s’havien escapat. Vam trobar petjades i algun vídeo d’aquests dinosaures pel pati i per dins de l’escola.

Com que teníem moltes ganes de saber més coses sobre els dinosaures vam fer una visita al museu dels dinosaures d’Areny. Vam poder conèixer l’Arenysaure.

A on ens portarà la màquina del temps la propera vegada?