El món de la truita

El dia 22 de setembre, tot l’alumnat de l’escola Vidal i Abad de Vilaller, vam anar a realitzar un taller al camp d’aprenentatge a Barruera, anomenat “el món de la truita”; vam estudiar l’ecosistema de la truita de riu, i també vam investigar com són les truites, després vam anar al riu a analitzar les condicions que ha de tenir perquè hi puguin viure, també vam descobrir què mengen: macoinvertebrats aqüàtics! En vam agafar mostres que vam poder veure a través del microscopi; també ens van donar uns llibrets on hi vàrem escriure tot el que havíem après.  Ens ho vam passar d’allò més.