Educació Vial a l’Escola Vall de Boí

Com tots ja sabem l’educació vial és un tema molt important, ja que tenir una bona coneixença de les normes vials molts cops ens pot salvar de sofrir un greu accident i així ens ho van recordar el passat dimecres el cos de Mossos d’Esquadra quan ens van venir a visitar a l’escola. Van passar aula per aula i ens van explicar quines són les normes vials que hem de tenir presents, a més a més, els vam poder preguntar tots aquells dubtes que alguns cops ens sorgeixen. Va ser molt interessant i enriquidor. A més a més, els més petits van tenir el luxe de poder veure un cotxe de policia, va ser molt emocionant per ells!!!