CASTANYADA

El dia 29 d’octubre tota l’escola vam celebrar la castanyada; la pluja ens va fer canviar de plans, ja que ho havíem de fer fora i vam haver de dur a terme totes les activitats dins de l’escola. L’alumnat de cicle superior vam buscar la castanyera per tota l’escola, quan la vam trobar la vam portar on era la resta de l’escola, la castanyera ens va explicar d’on venia i els nens i les nenes li van fer moltes preguntes, després cada cicle va realitzar un ball o cançó, vam cantar la cançó “la castanyera” tots i totes i després vam menjar castanyes. Ho vam passar genial!