Apilo!!!

Com molts ja sabeu el passat curs ens vam inscriure a la 4ª edició del concurs Apilo. Aquest concurs consisteix en recollir el màxim número de piles gastades en un punt de recollida que es va instal·lar al centre. Mitjançant aquest concurs es vol conscienciar als alumnes de la importància de la recollida selectiva, sobretot de les piles, ja que són un gran agent contaminant del nostre planeta i és molt important la feina que es fa a les plantes de reciclatge per tal de reduir el seu impacte.

Gràcies a la gran implicació que van mostrar els nostres alumnes el curs passat els resultats de la recollida van ser excel·lents i ens han arribat al centre dos diplomes on ens comuniquen que vam aconseguir recollir 54kg de piles usades. Però no solament això, sinó que a més a més som l’escola de tota l’Alta Ribagorça que més quilos de piles va aconseguir recollir!!!

Esperem tornar-ho a aconseguir aquest any!!! Els nostres alumnes són uns campions!!!