ANEM A L’EBE

Ja és una tradició! Com cada any, l’alumnat de Cicle Mitjà participa a l’Esport Blanc Escolar durant 6 divendres, per gaudir de la neu, de l’entorn i de les 3 modalitats d’esport que proven: l’esquí de fons, l’esquí alpí i el surf de neu.

Totes elles han triomfat aquest any! Hi ha nens i nenes que volien fer durant els 6 divendres esquí de fons a Beret, i no m’estranya, els 2 cops que hi vam anar havia caigut una bona nevada i més que esquí de fons van fer freeride. D’altres preferien l’esquí alpí, per sentir la velocitat i fer unes bones xarradetes als telecadires. I d’altres, s’han aficionat al surf de neu, ja que els hi agrada provar coses noves i perquè fer girs amb la taula és molt guai.

Ha estat una experiència molt positiva on, a més de fer esport, hem conviscut entre les 3 escoles de la ZER i ens hem conegut una mica més. L’any vinent, més i millor!