Activitat Salvatgines a l’escola Vidal i Abad

El dijous 13 de novembre des de les 14.30 h fins a les 16.30 h. els alumnes / as de l’escola Vidal Abad de Vilaller van realitzar l’activitat Salvatgines.

Salvatgines fa Referència als animals salvatges que viuen als boscos i a les muntanyes i es dedica a l’observació, l’estudi i la divulgació de la fauna salvatge.

L’activitat va ser donada per Albert Cirera i es va dividir en dues parts:

• La primera part va estar dedicada a explicar els diferents tipus d’aus i les seves característiques que hi ha als Pirineus i Prepirineus.
  • La segona part va ser una sortida externa al costat del riu de Vilaller on l’Albert va explicar com s’havia de construir un niu d’ocells, quines característiques hauria de tenir i en quin entorn s’hauria de col·locar per ser habitat.

Durant la primera part es van utilitzar fotos i llibres on els alumnes van veure i identificar les espècies d’aus. També van poder realitzar moltes preguntes perquè tenien molta curiositat sobre diferents aspectes d’aquestes aus que tenim al nostre entorn.

Al final tots vam poder aprendre moltes més coses de les aus que ens envolten.

Va ser una activitat molt didàctica que ens va agradar molt.